• وبلاگ : اردکان آزاد
  • يادداشت : 9 دي هديه اي الهي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 24 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    بسم الله الرحمن الرحيم.واقعا كه زيبايي هاي اردكان را به خوبي در اين وبلاگ قرار داده ايد.من بچه ي روستاي هفتادر اردكان هستم .لطفا وبلاگ روستاي هفتادر را پيوند وبلاگ خود قرار دهيد.سپس به وبلاگ هفتادر برويد و در نظري بگوييد كه وبلاگ هفتادر را پيوند كرده ايد تا من نيز با افتخار وبلاگ اردكان را پيوند كنم.
    وبلاگ روستاي هفتادر:www.haftadoor.mihanblog.com



    با سلام و عرض ادب :

    ممنون از احوال پرسي هاي حضرتعالي در خصوص اردکان من

    اکنون بازهم "" اردکان من "" در قالب آدرسي جديد فرا روي شما عزيز بزرگوار است.

    چنانچه اردکان من را لينک داده ايد ، در صورت صلاحديد نسبت به تغيير آدرس آن اقدام نماييد.

    ممنون از شما عزيز بزرگوار

    http://ardakaneman.blogsky.com/

    پاسخ

    به به. سلام آقاي عابدي. مبارکه.
    + اردکاني 
    سيد محمود عزيز .اينها حرفهاي شما نبود بلکه شما تبديل به ابزار شده ايد.همه ميدانند که شما نه بيان حرف زدن ونه قلم نوشتن داريد پدر بزرگوار هم در جمع قليل منحرف عامل فتنه در شهر که جهت مرعوب نمودن خواست واراده مردم به خيمه شب بازي آمدند در خيابان ديده شد وبعدا هم عکسهايش که تا کمر جلو خاتمي تعظيم کرده بود روبروي درب مسجد منتشر شد.واي بحال افراد منافق ودو رو وحزب باد.واي بر ريشي که براي منافع شخصي وگول زدن مردم برويد وبماند
    پاسخ

    اردکاني عزيز بفرماييدحرف که بود؟ ابزار که هستيم؟ همه کيانند؟ شما از کجا مي دانيد بنده نه بيان دارم نه قلم؟ بعدم فکر کنم حالتون خوب نيست.
    + همشهري 

    کربلا درکربلا مي ماند اگر زينب نبود
    باعرض تسليت اربعين حسيني

    ازاينکه اينقدر حسن ظن داريد سپاسگذارم ما درجايي مشغوليم که ازيک کامپيوتر چندنفر استفاده ميکنيم وشخص ديگري بعدازمن ازکامپيوتر استفاده کرده بود ونظر داده بود اگر ميخواستيم اين کار ها رابکنيم راههاي زيادي بر اي آن وجود دارد. ما اهل تقلب نيستيم برادر

    برادر عزيز تقلب ريشه درتخلف دارد وقتي تخلفات درهرانتخاباتي زياد ميشود پس ازبررسي تخلفات، اگر تخلفات تاثير گذار باشد انتخابات راباطل ميکنندالبته بايد ناظرين درانتخابات بي طرف باشند تا به آنها جهت بررسي رجوع کرد نه ناظريني که قبل از انتخابات به سخراني به نفع آقاي احمدي نژاد اقدام کردندو علنا از اوحمايت کردند

    کار مجلس ازنظر شما اشکالي ندارد اما اگر ذره اي با منطق وبدون گرايش قضاوت ميکرديدمي ديديد که مجلس به امانتداري دولت شک دارد واگرنه چنين اقدامي درآستانه انتخابات نميکرد. اما مجلس به راحتي امانتداري دولت را زير سوال ميبرد اما واي به حال ديگران ....

    هنوز هم معتقدم که موسوي عليه نظام طغيان نکرد .اوعليه تفکري طغيان کرد که همه را دشمن انقلاب ميدانست وفقط خود را وارث خلف انقلاب ميدانست واين را در برخورد اين تفکر باهمه شخصيتها ملاحظه مي فرمائيد ازهاشمي وناطق بگير تاجوادي آملي ومتکي و وزرائي که دردولت قبلي همين آدم به خاطر پايبندي به حکم ولايت درخصوص رئيس دفترش اخراج شدند و بعدقهر به خاطر عدم تمکين از راي ولايت واين تفکر همچنان تخريب ميکند ومي تازد

    درخصوص آقاي خاتمي بنده فقط ميدانم که ماجراي آقاي منتظري مربوط به دهه 60 ميباشد ورياست آقاي خاتمي برشوراي امنيت ملي بعد ازسال 76 بوده اگر هم دردولت اصلاحات تمديد شده به اين شکل که نبوده که ازکوچکترين حقوق قانوني محروم بشه آقاي منتظري مسجد وحسنيه داشت و حتي دردوران اصلاحات مصاحبه هم کرده بود .

    منظور تان درمورد خانم رهنورد درخصوص دامادلرها وفرزند آذربايجان است من فقط ميدانم درانتخابات گذشته هميشه اينچنين بوده شايدخانم رهنورد ازمعجزه احمدي نژاد تعجب کرده بودند مثل همه مردم

    درخصوص بند آخر بحث ما راجع دولت بود ومنظور بنده آقاي احمدي نژاد بود که مزد همه زحمتکشان انقلاب را دادند عده اي را دزد وعدهاي رافتنه گر کردند وما بقي راخانه نشين کردند ايشان که سوابقشان درمبارزات عليه شاه ملعون ودفاع ازانقلاب خميني به اندازه يک برگ کاغذنيست زحمات 30 ساله انقلاب رازيرسوال بردندوخود را اسلامي ترين دولت تاريخ ايران خواندندوخدمات دولتشان را به مراتب از خدمات وزحمات ورشادتهاي دولتهاي قبلي بيشتر ميدانند

    درضمن بنده خواستم فضاي جديدي به شما نشان دهم تاريشه فتنه رادريابيد واين بار اجازه ندهيد دوباره انقلاب به دستان نااهلان ونامردمان بيفتد وفکر نکنيد سران جنبش سبز سران فتنه بودندآنها بقول شما حصر خانگي شدند ومردم از اطرافشان در9 دي پراکنده شدند اما ايا فتنه تمام شده است آيا اين جو تخريب وترور شخصيتي که برکشور حاکم است واين اوضاع اقتصادي شکننده واينهمه نوسانات اقتصادي والتهابات سياسي وتغييرات گسترده مديريتي نشانگر اين نيست که فتنه گر همچنان مشغول طراحي فتنه جديدي است تا دوباره عده اي از دلسوزان نظام ومردم را قرباني کند وتفکر خودراهمچنان برمسند اداره کشور ماندگار سازد.

    اميدوارم خداوند به همه ما بصيرت شناختن دشمن رابدهد تافريب قرانهاي سر نيزه را نخوريم

    پاسخ

    ببخشيد از پاسخ ديرهنگام. به هر حال شما با يک آي پي وارد شديد. حدس من يک نفر بودن است. ممکن است اشتباه کنم. اصراري هم ندارم. اينکه تقلب ريشه در تخلف دارد صحيح است اما اينکه تخلفات به اندازه اي بوده که باعث تغيير نتيجه انتخابات شود غلط است. دلايل برشمرده شده هم به هيچ وجه قابل قبول نيست. که اگر تقلبي بود حداقل 1 نفر از 40هزار ناظر موسوي در پاي صندوق ها اذعان به تقلب ميکرد. يعني 1 انسان شجاع در ميان ناظران ايشان نبوده؟ . در مورد بي طرفي ناظر فقط الهام حمايت کرده بود. شما نميدانيد هيئت نظارت چند نفرند نه يک نفر؟! البته کارشان اشتباه بود و محکوم اما دليلي بر بطلان انتخابات نميشود. از فقدان اطلاعات سياسي شما همين بس که نميدانستيد موسوي در شب 22 خرداد اعلام پيروزي نموده. همينطور نميدانيد که آقاي منتظري برکنار شد اما حبس خانگي نشد و با حکم شوراي عالي امنيت ملي به رياست خاتمي و در زمان اصلاحات حصر خانگي گرديد. بنده نخواستم حرف خانم رهنورد را تفسير کنيد. هر چند دليل نمي شود اگر تا به حال نشده من بعد هم نشود. شما فرموديد احمدي نژاد با تجمع ميدان وليعصر(عج) التهاب ايجاد کرد بنده در جواب گفتم کار خانم رهنورد هم ايجاد التهاب بود ولي شما توجهي نمي کنيد و يک طرفه به قاضي ميرويد. در ضمن اگر هم طغيان موسوي برعليه اين تفکراتي که شما برشمرديد بود براي قبل از انتخابات بود که خود را به مردم عرضه نمود و راي نياورد. ديگر بعد از انتخابات همه چيز تمام ميشود. راستي چرا شما بازهم براي من از اشتباهات احمدي نژاد براي تاييد موسوي مي گوييد.؟! من گفتم که مدافع ايشان نيستم.
    + باران 
    و همچنين مگر نمي شود چند نفر از يک دستگاه رايانه استفاده کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    + باران 

    جناب آقاي مهندس!!!!!!!!!!!!!!!! قابل توجه شما که ميشود چند دستگاه رايانه و موبايل از يک اي پي با استفاده از يک مودم بيسيم و wifi استفاده کنند.

    و همچنين فکر نمي کنم آدمهاي با فهم و کمالات مثل همشهري عزيز اين کار را انجام دهند مسلما اگر مي خواست اين حرف را به شما بزند از همان اول مي نوشت. اما گفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايشان اين طور که از نوشته هايشان معلوم است تنها با دليل و برهان سخن مي گويند.

    پاسخ

    عزيزم ميشه چند دستگاه از يک آي پي استفاده کنند اما احتمالش کمه که همشون يک شب بيان وبلاگ منو ببينن آقاي م.ا . به هر حال يک حدسه. بله دليل و برهان مي بارد. فقط سوالات بنده را جواب نمي دهند. هرچه مي خواهند مي گويند.
    + باران 

    همشهري جون اينقدر زور نزن حرفات براي اين جماعت آب در هاون کوبيدنه

    ميدوني براي اين جماعت

    " نرود ميخ آهنين در سنگ "
    بيخودي زور نزن و اعصابتو خراب نکن

    پاسخ

    همشري عزيز. جهت اطلاع شما بنده آي پي شما را چک کردم. شما همان همشهري هستيد. براي خودتان پيام مي گذاريد؟ خب همين هايي را که گفتيد مي توانستيد در کامنت پاييني هم بگوييد. نکنيد. خوب نيست.
    + همشهري 

    اکثريت در انتخاباتي که تخلفات گسترده اي در آن وجود داشت، به حدي که در راي مردم تاثير فراواني گذاشت را احمدي نژاد بدست آورد. يادمان نرود که بني صدر هم اکثريت ارا را بدست آورده بود!!!!

    اگرهم تخلف را قبول نداريد، پس چرا مجلس براي اولين بار بعد از انقلاب و البته بعد از انتخابات 88 به اين نتيجه رسيد که بايد شورايي را براي نظارت بر انتخابات تعيين کند. آيا مجلس به امانت داري دولت دهم شک دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    طغيان موسوي عليه نظام و انقلاب نبود، عليه کساني بود که ميخواستند انقلاب و نظام را منحرف کنند. که خوشبختانه اين ادعا امروز براي هر انسان عاقلي قابل فهم است.

    درخصوص برگزاري دادگاه ، وظيفه شرعي و قانوني قوه قضائيه است که هيچ متهمي را بدون برگزاري دادگاه مجازات نکند و نميتوان کسي را بدون برگزاري دادگاه مجازات نمود تنها به اين علت که او و اطرافيانش حکم را نمي پذيرند زيرا هيچ محکومي حکم دادگاه را براي خود عادلانه نميبيند.

    در مورد دلسوزي موسوي براي انقلاب اگر اين حکم خود را قبول داري پس آقاي احمدي نژاد هم با ايستادن در مقابل رهبري در دو مورد بسيار واضح يعني قهر 11 روزه بابت وزير اطلاعات و در خصوص آقاي رحيم مشايي، دلسوز انقلاب نيست.

    راستي بايد دانست هر کسي که براي بدست آوردن چيزي و حفظ آن زحمت کشيده،نسبت به دست آوردش دلسوز تر است تا کسي که آنرا آماده تحويل گرفته است.


    پاسخ

    جاي اميدواري است که شما معتقد به تخلفيد نه تقلب. حتما اين را هم مي دانيد که اگر تمام صندوق هاي مورد مناقشه باطل هم ميشد بازهم احمدي نژاد رئيس جمهور بود.در مورد کار مجلس چه اشکالي دارد؟ کار که از محکم کاري عيب نمي کند. اين کار را کردند تا بهانه به دست امثال بهانه جوياني چون موسوي ندهند. اشکالي نمي بينم. طغيان موسوي عليه نظام بود. مگر طغيان چيست؟ با بي قانوني و آشوب ميخواست جلوي منحرفان را بگيرد؟ راهش از نظر شما اين است؟ فردا روزي هر کسي احساس انحراف کرد مي تواند اعتراض کند و آشوب خياباني به راه اندازد؟ بله بنده هم ميدانم وظيفه قوه قضائيه است و متهم حاضر به پذيرش حکم نيست. من شما هوادران را گفتم که حاضر به پذيرش مثلا اعدام براي موسوي هستيد؟ موسوي هم از طرف قوه قضائيه حبس خانگي نيست. از طرف شوراي عالي امنيت ملي است. (مانند زمان خاتمي براي منتظري. نگفتيد نظرتان چيست؟)من نمي دانم تا من چيزي مي گويم پاي احمدي نژاد را وسط مي کشيد؟ مگر من گفتم احمدي نژاد دلسوز است و موسوي نيست که اينگونه پاسخ مي دهيد. فرق احمدي نژاد با موسوي اين بود که موسوي آشوب خياباني به راه انداخت ولي احمدي نژاد فقط نافرماني کرد. با کسي کاري نداريم صرف نافرماني. موسوي نافرماني ميکردو در خانه مي ماند. آشوب و فتنه محکوم است.نظرتان را راجع به رهنورد نگفتيد و نيز اعلام پيش از موعد پيروزي موسوي. اگر منظور امام خميني(ره) است که انقلاب دستاورد ايشان است و رهبري آماده تحويل گرفته مي توانيد تاريخ انقلاب را بخوانيد که ايشان جز بزرگان انقلاب و ياران امام بوده اند. در ضمن ايشان در دوران رهبري خود کم مشکل و چالش نداشته اند.
    + تالع 

    بچه هنوز تمند نمتوني بالا کشي،راجع به فتنه حرف مزني. اگه مردند بيان راجع بع مطالبات مردم راجع به دين وحاکميت وغيره رفراندوم برگزار کنند اونوقت معلوم مشه.برو بچه بشين سرجات................
    پاسخ

    حالتون خوبه شما؟
    + همشهري 

    از اينکه نظربنده حقيررا انتشار دادييد متشکرم وبه خاطر شجاعتتان به شماتبريک ميگويم

    شما درجوابتون اشتباهات احمدي نژاد رابا آقاي موسوي مقايسه کرديد اما اگردوطرف اشتباه داشتند چرا اينهمه برخورددوگانه

    اولي با اينهمه اشتباهاتي که گويا پاياني هم ندارد سردمداراسلامي ترين دولت تاريخ ايران است وکوچک ترين انتقادي به او البته اگر جدي باشد نارواست ودومي حتي حق دفاع ازخود دردادگاه صالح را هم ندارد وبدون تشکيل دادگاه محکوم است درخصوص اينکه آقاي موسوي خود را قبل ازشمارش آرا پيروزخوانده بايد خودش جواب بدهد ماکه چنين ادعائي رانديديم .يک مصاحبه کوچک ميتوانست همه چيز راروشن کند که گويا مقدور نيست

    برادرمسلمان اسلامي که ما رسول گرامي وائمه معصومين مي شناسيم اين نيست

    پيامبر گرامي ماوقتي مکه رافتح کرد با بدترين دشمنانش چه کرد؟

    سيدجان موسوي نه فتنه گر است نه دشمن انقلاب يادت هست که درشب مناظره چه گفت ؟ احساس خطر کرده بود نه براي خودش که براي انقلابي که پرپرشدن جوانانش راديده بودوبا بنيانگذارش زيسته بود فکر اين روزهاي ما را کرده بود پول ملي که هر روز سقوط ميکند اختلاف طبقاتي زيادتر ميشود دزدي ها آنچناني مشود در تشکيلات دولت رمال وفالگير دستگير ميشوند گروه انحرافي يافت ميشود دولت دلار را دربوجه سال91 " 1226" تومان مصوب ميکند ودربازار2450 تومان ميفروشد شبانه ازحساب بانکها برداشت ميکند ودليلش را تفاوت نرخ ارز مي نامد اينهمه تفاوت نرخ ارز کجاست آيا اينها وهزاران مثل اين ادامه فتنه 88 نيست درضمن ماچشم بسته ازکسي پيروي نميکنيم بلکه براساس عقلانيت عمل مکنيم رفتاردوگانه رانميپذيريم و هرگززحمات بزرگان کشور دينمان رافرموش نميکنيم

    درخصوص پاره کردن عکس امام همان شب آقاي دولت آبادي در تلويزيون اعلام کرد عامل اصلي دستگير شده وجزئيات ماجرا دربخش هاي بعدي خبر به اطلاع مردم خواهد رسيد ايا اگرطرفداران موسوي بودند درتلويزيون مانور داده نمي شد

    پاسخ

    خواهش ميکنم. اول بگم بنده به هيچ وجه طرفدار احمدي نژاد نيستم و کارهاي اشتباه وي را توجيه نمي کنم. ببينيد اول يک مساله بايد روشن بشه که اکثريت به احمدي نژاد راي دادند. بنابراين ايشان رئيس جمهور شده بود. نمي شد راي مردم را زير پا گذاشت. حالا خوب يا بد. اصلا بنده دعواي بعد از انتخابات را دعواي موسوي احمدي نژاد نميدانم بلکه بحث طغيان موسوي بر نظام و دفاع حکوت از خود. البته منکر وقوع بعضا اشتباهاتي از طرف نهاد هاي حاکم در مبارزه با فتنه نيستم اما وزن اشتباهات موسوي را بسيار بالاتر ميدانم. کشاندن دعوا و اعتراض به خيابان اصلي ترين اشتباه موسوي بود. درباره دادگاه خوب است برگزاري در صورت فراهم بودن شرايط. اما مگر شما دادگاه هاي بعد از انتخابات را قبول داريد؟ اگر دادگاه تشکيل مي شد و حکم به حبس يا اعدام مي داد مگر شما ها قبول ميکرديد. از نظر شما دادگاه صالح دادگاهي است که راي به تبرئه موسوي و مجرميت نظام و احمدي نژاد دهد. غير از اين است؟ دادگاه صالح را بايد چه کسي تشکيل دهد؟ قوه قضائيه؟ قبول ميکنيد؟ در مورد حصر خانگي به ياد بياوريد حصر خانگي آقاي منتظري را با حکم شوراي عالي امنيت ملي که رئيسش خاتمي بود. حرف زياد است در اين مورد. در مورد ادعاي پيروزي آن قدر اظهر من الشمس است که بنده تعجب کردم فرموديد نديده ام. سايت کلمه را سرچي بفرماييد پيدا خواهيد کرد. آنقدر اين قول معتبر است که تا به حال نه خود آقاي موسوي و نه هيچ کدام از يارانشان آنرا تکذيب نکرده اند. در مورد دلسوزي موسوي براي انقلاب اگر ايشان واقعا دلسوز بودند در برابر ولي فقيه و رهبر انقلاب نمي ايستادند. تناقض دارد ادعايشان. مابقي مطلبتان برشمردن اشتباهات احمدي نژاد است که بنده گفتم هودار ايشان نيستم. در ضمن نظرتان را راجع به صحبت هاي رهنورد نفرموديد. ممنونم
    + سيد ابوالفضل 


    بشين بينيم بابا...
    اينارو ولش کن . بگو ببينم شير ارزون شده يا نه ؟

    ماست کيلويي چنده؟

    پاسخ

    نشستم. شير ارزون شده. ماست 1600
    + رضا 

    تنها آرزوم اينه که يه روز خامنه اي را جلوي دوربين هاي تلويزيوني بنشونن و در مورد حمايت هاي چشم بسته اش از احمدي نزاد و دارو دسته اش محاکمه کنند. اينها به بهانه حکومتشون بر مردم نفهمي مثل من وشما هر روز يه بهونه اي پيدا کردن. به اين گفته اعتماد دارم که دين افيون توده هاست.
    پاسخ

    آرزو کن شما. آرزو که عيب نيست. آرزو کن
    + همشهري 

    من هم باشماموافقم جلوي فتنه بايد ايستاد وفتنه گر راازقدرت انداخت اما مسئله اصلي اين است که فتنه چيست وفتنه گرکيست؟آيا تابه حال به موضوع فتنه 88 ازمنظر کساني شما آنها رافتنه گر ميخوانيد نگريسته ايد؟ازنظر بنده که شما من را هم فتنه گرخواهيدخواند فتنه 88 تقابل حق وباطل بود .اما ازنظرمن باطل کسي بود که با زيرپاگذاشتن تمام ارزشهاي انقلاب واسلام وهتاکي وتهمت به تمام سالهاي پرافتخارومردان بزرگ آن تاخت به خاندان هاشمي تهمت زد به ناطق نوري تهمت زد براي پيروزي واردحريم خصوصي رقيب شدوناموس اوراگروکشي کرد همان کاري که صدام درجنگ تحميلي ميکرد (با شکست درجبهه ها به موشکباران خانه هاي مردم روي مي آورد تاروحيه رزمندگان راضعيف کند)جو جامعه راملتهب کردکه قطعا تمام اين موارد ازقبل طراحي شده بود روز بعداز پيروزي آقاي احمدي نژاد را به خاطر بياوريدجشن پيروزي درميدان وليعصر (عج )راميگويم ميرزاي دروغگويي که شال سبزبرگردن انداخت وخود را ازسادات خواند

    وبعد اداعا کرد که مادرم ازسادات است ايا تابه حال ميرزايي راکه شال سبز بياندارد را ديده ايد همين شخص مردم تهران راکه به اقرار مسئولين وزارت کشور بالاترين راي به رقيبش داده بودند خس و خاشاک خواند اين ها را ميگويم تاريشه فتنه رادريابيد

    مردي که ادعاي ولايتمداريش زبانزد بود بعدها قهر يازده روزه را درکارنامه خود ثبت کرد قهر براي عدم تمکين ازفرمان ولي فقيه

    از اين دست هزاران مسئله هست خواستم بگويم سيد جان ريشه فتنه 88 دروغ بو د دروغ

    آيا مردمي که عليه دروغ قيام کردند فتنه گر بودند يا آنهائي که با دروغها وتهمت ها راهي براي مردم جز قيام نگذاشتند

    سيدجان تمام آن قيام براي نه به احمدي نژاد بودو نه به دروغ وبا راي به رقيب او قيامي براي بازگشت به دوران ايمان وصداقت دهه 60

    اما اين آقاي احمدي نژاد با امکاناتي که داشت حوادثي راساخت تا با ان مردم را ازکارهاي خودغافل کند مثل پاره کردن عکس امام وبعد حمله به معترضين روز عاشورا . مطمئن باش نخست وزيرامام عکس امام راپاره نمي کندنخست وزير8 سال دفاع مقدس به امام حسين(ع ) بي احترامي نميکند

    و احمدي نژادآماده ساختن فتنه جديدي است فتنه اي بزرگ

    موظب باشيد شما فتنه وفتنه گر را گم نکنيد

    ازاين پس 9 دي را با بصيرت برگزارکنيد نه باتعصب


    پاسخ

    از منظر آن ها هم به فتنه نگريسته ام. شما را هم نميشناسم که فتنه گر بخوانم. از نظر من فتنه گر رهبران جنبش سبزند نه بدنه آن که صرفا و چشم بسته از آن ها پيروي مي کنند که البته در جاي خود مقصرند.بعضي حرفاتون درسته.اقاي احمدي نژاد خطاهاي زيادي داشت. اما اين يک طرفه نبود. هر دو طرف جو جامعه را ملتهب کردند. اين تا روز انتخابات بود. اما بعد از انتخابات ديگر پيروز ميدان مشخص شده بود. اگر ايشان جشن ميدان وليعصر (عج) را گرفت و التهاب ايجاد کرد آقاي موسوي هم پيش از شمارش آرا خود را پيروز ميدان خواند. اين التهاب نيست؟ دعوت به تظاهرات التهاب نيست؟ اين ادعا که مردم آذربايجان به فرزندشان و لرها به دامادشان راي مي دهن ايجاد آرامش است. کار به کارهاي بعد از انتخابات ندارم. کاري به خطاهاي صورت گرفته هم ندارم. مهم اين است که تقلبي نبود. مردم با همه بدي هايي که شما براي احمدي نژاد برشمرديد وي را انتخاب کردند. مهم احترام به راي مردم است هر چند شما را خوشايند نباشد. همه آن نه ها از منظر شما را هم 13 ميليون گفتند اما بقيه نگفتند. چه مي شود کرد؟ آيا بايد راي مردم را زير پا گذاشت؟ اما اين که گفته ايد احمدي نژاد کارهايي مثل پاره کردن عکس امام و حمله به معترضين عاشورا را انجام داد در حد يک ادعاست. من نگفتم موسوي چنين کاري مي کند. وي زمينه چنين کارهايي را فراهم کرد. خداوند همه ما را از شر فتنه ها حفظ نمايد. ممنون
    + فردا 
    دوست عزيز
    همواره به قدرت تحليل شما افتخار مي کنم.
    اميدوارم با تلاش روز افزون از اين به بعد مطالب بيشتري را از شما بخوانيم.
    پاسخ

    ممنونم. ولي اين تحليل نبود.
       1   2      >