• وبلاگ : اردکان آزاد
  • يادداشت : 9 دي هديه اي الهي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 24 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + همشهري 

    اکثريت در انتخاباتي که تخلفات گسترده اي در آن وجود داشت، به حدي که در راي مردم تاثير فراواني گذاشت را احمدي نژاد بدست آورد. يادمان نرود که بني صدر هم اکثريت ارا را بدست آورده بود!!!!

    اگرهم تخلف را قبول نداريد، پس چرا مجلس براي اولين بار بعد از انقلاب و البته بعد از انتخابات 88 به اين نتيجه رسيد که بايد شورايي را براي نظارت بر انتخابات تعيين کند. آيا مجلس به امانت داري دولت دهم شک دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    طغيان موسوي عليه نظام و انقلاب نبود، عليه کساني بود که ميخواستند انقلاب و نظام را منحرف کنند. که خوشبختانه اين ادعا امروز براي هر انسان عاقلي قابل فهم است.

    درخصوص برگزاري دادگاه ، وظيفه شرعي و قانوني قوه قضائيه است که هيچ متهمي را بدون برگزاري دادگاه مجازات نکند و نميتوان کسي را بدون برگزاري دادگاه مجازات نمود تنها به اين علت که او و اطرافيانش حکم را نمي پذيرند زيرا هيچ محکومي حکم دادگاه را براي خود عادلانه نميبيند.

    در مورد دلسوزي موسوي براي انقلاب اگر اين حکم خود را قبول داري پس آقاي احمدي نژاد هم با ايستادن در مقابل رهبري در دو مورد بسيار واضح يعني قهر 11 روزه بابت وزير اطلاعات و در خصوص آقاي رحيم مشايي، دلسوز انقلاب نيست.

    راستي بايد دانست هر کسي که براي بدست آوردن چيزي و حفظ آن زحمت کشيده،نسبت به دست آوردش دلسوز تر است تا کسي که آنرا آماده تحويل گرفته است.


    پاسخ

    جاي اميدواري است که شما معتقد به تخلفيد نه تقلب. حتما اين را هم مي دانيد که اگر تمام صندوق هاي مورد مناقشه باطل هم ميشد بازهم احمدي نژاد رئيس جمهور بود.در مورد کار مجلس چه اشکالي دارد؟ کار که از محکم کاري عيب نمي کند. اين کار را کردند تا بهانه به دست امثال بهانه جوياني چون موسوي ندهند. اشکالي نمي بينم. طغيان موسوي عليه نظام بود. مگر طغيان چيست؟ با بي قانوني و آشوب ميخواست جلوي منحرفان را بگيرد؟ راهش از نظر شما اين است؟ فردا روزي هر کسي احساس انحراف کرد مي تواند اعتراض کند و آشوب خياباني به راه اندازد؟ بله بنده هم ميدانم وظيفه قوه قضائيه است و متهم حاضر به پذيرش حکم نيست. من شما هوادران را گفتم که حاضر به پذيرش مثلا اعدام براي موسوي هستيد؟ موسوي هم از طرف قوه قضائيه حبس خانگي نيست. از طرف شوراي عالي امنيت ملي است. (مانند زمان خاتمي براي منتظري. نگفتيد نظرتان چيست؟)من نمي دانم تا من چيزي مي گويم پاي احمدي نژاد را وسط مي کشيد؟ مگر من گفتم احمدي نژاد دلسوز است و موسوي نيست که اينگونه پاسخ مي دهيد. فرق احمدي نژاد با موسوي اين بود که موسوي آشوب خياباني به راه انداخت ولي احمدي نژاد فقط نافرماني کرد. با کسي کاري نداريم صرف نافرماني. موسوي نافرماني ميکردو در خانه مي ماند. آشوب و فتنه محکوم است.نظرتان را راجع به رهنورد نگفتيد و نيز اعلام پيش از موعد پيروزي موسوي. اگر منظور امام خميني(ره) است که انقلاب دستاورد ايشان است و رهبري آماده تحويل گرفته مي توانيد تاريخ انقلاب را بخوانيد که ايشان جز بزرگان انقلاب و ياران امام بوده اند. در ضمن ايشان در دوران رهبري خود کم مشکل و چالش نداشته اند.