• وبلاگ : اردکان آزاد
  • يادداشت : مردم، از دنياي واقعي تا فضاي مجازي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيد 
    نيستي کجي؟
    + سالار 
    در جواب آقاي پايدار مبني بر نظراتي که داده بودم و ايشان جواب دادند اين مطلب را نوشته ام(((نويسنده: سالار
    پنجشنبه 11 خرداد1391 ساعت: 17:42
    ....(اين جاي مطلب که قبلا نوشته بودم و آقاي پايدار تاييد نکردن)
    __________________
    فقط توصيه من به شما اين است که حرص زيادي نخوريد. در خصوص اين مسائل در اين فضا با شما بحث نميکنم چرا که اصلا فضاي بحث و گفتگوي آزاد فراهم نيست. يا علي.)))
    نمي خوام قسم بخورم ولي به ولاي علي اصلا حرص نمي خورم فقط نوشتارم جوري که مي خوام محکم نوشته باشم .اگر بحث و گفتگوي آزاد رو قبول داشتي نظر مخالف ميدن بايد تاييد کني و مثل وبلاگاي ديگه اگه حرف ناشايستي داره اونو با نقطه چين يا جاي خالي يا جديدا بوق پر کنيد.شما حاضر به گفتگو نيستيد .چون اعتقادي به شعار زنده باد مخالف من نداريد و بسيار متاسم براي شما که به هيج وجه ديگران رو برابر با خودتون نمي بينيد و فکر مي کنيد که همه کاره و همه فن حريف فقط شماييد .اگه کمي فکر کنيد که ميدونم نمي کنيد مي تونستيد بفهميد که وقتي امام خامنه اي مي گن بصيرت خودتون رو بالا ببريد اين جمله رو به همه و علي الخصوص خواص ميگن و ميگن که شناخت عرصه مشکله .پس بدون که حتي خواص هم دچار مشکل ميشن که حالا چه احمدي نژاد باشه که با بعضي کاراش دل آقا رو به درد مياره يا بعضي (گفتم بعضي)کسا باشن که جام زهر رو تو دوره مجلس ششم به آقا تعارف ميکنن. و اونا حالا شدن زنداني هاي فتنه 88 و يا خاتمي باشه که تو دوره 8ساله ايشون به جاي پيشرفت هسته اي باعث توقف هسته اي ايران با تعليق نيروگاهها شدند.آقاي پايدار متاسفانه تاحالا نتونستم با شما کنار بيام پس خودم رو به طريق آقاي عابدي ساکت ميکنم و ديگر حرفي نمي زنم که به قول آقاي عابدي زمستان خواهد رفت و منتظر بهار مي مانم.به اميد موفقيت روزافزون شما
    + کوشکنويي 
    چه توقعي از منافق داري ؟ منافق فقط خود را مي بيند

    سلام برادر.مطالبت خواندني و بجا بود .به سايت ما هم سري بزنيد.

    با افتخار لينك شديد.لطفا ما را هم لينك كنيدويا حق

    لطفا مسجد مارا لينک نماييد
    + سالار 
    در وبلاگ آقاي پايدار نوشته شد الهي که تاييد بشه(آقاي پايدار من حق رو در اختيارد قرار مدن فقط شرطش اينه که پيام من رو تاييد کني که مدونم تاييد نمکني.متن حق شناسي به زبان خودموني(حق اين بود که وقتي کسي نظري در وبلاگ مي گذارد تاييد شود و جاي بي ادبي ها(به نظر شما)نقطه چين شود.حق اين بود که وقتي پاي منافع کشور در وسط است ديگر آب به اسياب دشمن نريزيم(حمايت از فتنه سبز) حق اين بود که وقتي خيمه هاي ابا عبدالله در روز عاشورا سال88 آتش گرفت براي امام حسين(ع) هم که شده دست از لجبازي و سياسي بازي برداريم(انتقاد از کساني که حرمت عاشورا را نگه نداشتند) حق اين بود که در روز 9 دي مطلبي يا عکسي از حماسه مردم را در وبلاگد بگذاري تا بعضي حرفها و حديثهاي پيرامونتان کم شود(امان از کج فهمي)حق اين بود که آقاياني که براي در گذشت بعضي بازيگران و بعضي کارگردانان و بعضي مراسمات چند خطي را مي نويسند براي بعضي مراسم ها و بعضي افراد هم به خود زحمت مي دادند و چند کلمه اي را مي نگاشتند(حماسه 9دي حماسه نبود...)حق اين بود که در مراسم سالگرد 9 دي 89 آقاي نماينده به اتفاق افرادي که در دفترش جلسه بودند قدم رنجه مي نمودند و به مصلا تشريف مي آوردند تا کمي از انتقادات کاسته شود(که اصلا به نظر خودشان مهم نبود چون انتخابات نزديک نبود)حق اين بود که آقاي نماينده حداقل 6ماه يکبار به مسکن مهر سر مي زدند و از مشکلاتي که هنوز هم وجود دارد آگاه مي شدند و براي رفع آن تلاش مي کردند(مگر نفوذ ندارند)و حق بودن هاي ديگري که عکس اينها باطل را نشان مي دهد.
    + اقدام سياسي در يادواره شهداي ت 

    تلاش بيهوده عده اي !!! براي مخدوش کردن چهره نماينده مردم اردکان حتي به قيمت بازي با خون شهدا

    محافل گراميداشت ياد شهدا جزو مراسماتي که حضور در انها يک افتخار محسوب مي گردد و طبق معمول برگزارکنندگان آن از مسئولان و خانواده هاي شهدا دعوت مي کنند تا با اطلاع از زمان برگزاري اين محفلهاي معنوي،امکان حضور برايشان ميسر شود.

    اما: اما انچه در اين چند ماه بخصوص بعد از انتخابات مجلس در اسفندماه شاهد انيم ،به نوعي عقده گشايي از منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس است.بطوريکه در اين راه حتي از خون شهدا هم نمي گذرند.

    انچه که يکي از مطلعين امروز تعريف مي کرد،در يادرواره شهداي ترک اباد که 5شنبه گذسته برگزار شده بود عليرغم ارسال دعوت نامه براي مسئولان،هيچ دعوت نامه اي براي نماينده مردم اردکان ارسال نشده بود.اينکار در هنگام يادواره حاجي اباد نيز تکرار شده بود.جالب اينکه بعد از پايان اين مراسم دووبلاگ همسو(اردکان نيوز و گزارشگرغيرحرفه اي) نيز از نبود نماينده مردم مي پرسند !!!!!!!

    بايد پرسيد مسئولان و بخصوص برگزارکندگان اين مراسمات(که عمدتا سپاه،فرمانداري و غيره هستند) به چه دليل دست به اين حرکات سخيف مي زنند؟؟ هرچند شنيده شد جمعي از جوانان و خانواده هاي شهدا به محض اطلاع از چنين حرکتي ،در همان مراسم به برگزارکنندگان اعتراض کرده که صحنه هاي ناخوشايندي را پديد اورده.

    ايا مردم همين چند ماه پيش با راي خود جواب شما را ندادند؟؟ جمعي از جوانان و خانواده هاي شهداي اردکاني در اعتراض به چنين روندي ،درحال تهيه طوماري هستند تا خدمت مقام معظم رهبري(مدظلله العالي) ارسال نمايند.

    تا سيه روي شود هر که در آن غش باشد

    پاسخ

    سلام. اينکه مجريان يادواره از نماينده دعوت نکردند کار قشنگي نيست و رسم ادب اين بود که دعوت مي کردند. اما اينکه نماينده به خاطر عدم دعوت شرکت نکنه هم درست نيست. اين کارا رو بايد به خاطر خدا انجام داد. دعوت نميخواد. طومار نوشتن به رهبر انقلاب به خاطر اينطور مسائل بي ارزش ديگه از اون کاراست. حتي وقت ايشون رو هم گرفتن با اينجور طومارا درست نيست.
    + محمدرضا رادمهر 
    در پاسخ نه ديگه اينجوريم نيست
    جبهه نوظهور نيامده به جدول زد! (خبر ويژه)

    اهانت و اتهام يك نماينده به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، صحنه گردانان اصلي گروه موسوم به فراكسيون نوظهور را با چالش اساسي روبرو كرده است.
    پيش از اين دو تن از منتخبان مجلس نهم ضمن نزديك شدن به اصلاح طلبان و گروه 3 نفره موسوم به صداي ملت، وارد بازي اختلاف افكني در فراكسيون اصولگرايان شدند و همانند دو طيف (!) اصلاح طلب و صداي ملت مدعي شدند كه دنبال تشكيل جريان مستقلين هستند. برخي اعضاي اين حلقه با وجود اينكه از طريق جبهه متحد اصولگرايان به مجلس راه يافته بودند، ابتدا اصل فعاليت اين جبهه را تخطئه كردند و سپس با ايجاد مرزبندي هاي مصنوعي و انحرافي نظير منتخبان تهران-شهرستان ها! كوشيدند بازي در پروژه جريان هاي فتنه گر و انحرافي را پنهان كنند.
    با اين حال اظهارات يك عضو فهرست موسوم به صداي ملت كه متضمن اهانت و اتهام پراكني عليه سپاه پاسداران بود، طيف - به اصطلاح خودشان- نوظهور را با معضل جدي مواجه كرده چرا كه نامبرده از يك سو با وجود حذف از سوي جبهه متحد، توسط همين طيف تشويق به نامزدي و ارائه فهرست شد و از طرف ديگر نيز جزو همين طيف نوظهور (!؟) است.
    يادآور مي شود سپاه پاسداران به طور رسمي مغضوب آمريكا و رژيم صهيونيستي است و چه به اعتبار اقتدار نظامي و چه به خاطر نقش آفريني در پاسداري از انقلاب و مقابله فتنه هاي بدخواهان، مورد حقد و كينه دشمنان تابلودار نظام قرار دارد و بر اين اساس بايد پرسيد علت هم صف شدن آن نماينده - و چند حامي خاص وي- با جريان هاي تابلودار نظام كدام است؟
    يادآور مي شود اظهارات سخيف مورد اشاره، بلافاصله مورد استقبال رسانه هاي ضد انقلاب و بيگانه قرار گرفت.
    اين نكته را نيز بايد خاطر نشان كرد كه اكثريت اصولگراي مجلس هشتم و نهم به اعتبار اصولگرايي و پايبندي به ارزشهاي انقلاب، سپاه پاسداران را پاسدار خاكريزهاي انقلاب تلقي مي كنند همچنان كه وحدت را يكي از اصول راهبردي مي دانند و تن به نغمه هاي تفرقه افكنانه نمي دهند.

    + محمد رضا رادمهر 
    + سالار 
    اين نظر رو در وبلاگ سيد حسين پايدار زدم ولي با توجه به اينکه شعار مرده باد مخالف من در وبلاگش جريان دارد خواستم شما تاييد کنيد.ولي ان شالله ايشون تاييد کنن.
    (سلام
    در مورد حماسه 22 خرداد هم من تکه روزنامه مدم. ببينم مزني يا فقط دوم خرداد حماسه بود
    22خرداد88-9دي88-22بهمن88
    به اينها حماسه ميگن که خدا لعنت کنه بعضيا رو که به کام ملت تلخ کردن.يا حق)

    سلام وبلاگ زيبا و پر محتوايي داريد
    مطالبتون با بصيرت کامل است
    خوشحالم که تا اين حد بيانات آقا را رعايت مي کنيد
    ممنون مي شم که به مطالب ناقابل من هم سري بزنيد
    و نظرات ماندگاري را حک نماييد[لبخند][گل]
    پاسخ

    سلام.ممنون از حسن توجه تان
    + رادمهر 
    مطهري(علي) اگه رييس مجلس بشه که نمشه سر از آمريکا در مياره
    پاسخ

    نه ديگه اينجوريم نيست.
    سلام برادر ، چه دير به دير ...
    پاسخ

    سلام. شرمنده. فرصت نيست.