• وبلاگ : اردکان آزاد
  • يادداشت : مردم، از دنياي واقعي تا فضاي مجازي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اقدام سياسي در يادواره شهداي ت 

    تلاش بيهوده عده اي !!! براي مخدوش کردن چهره نماينده مردم اردکان حتي به قيمت بازي با خون شهدا

    محافل گراميداشت ياد شهدا جزو مراسماتي که حضور در انها يک افتخار محسوب مي گردد و طبق معمول برگزارکنندگان آن از مسئولان و خانواده هاي شهدا دعوت مي کنند تا با اطلاع از زمان برگزاري اين محفلهاي معنوي،امکان حضور برايشان ميسر شود.

    اما: اما انچه در اين چند ماه بخصوص بعد از انتخابات مجلس در اسفندماه شاهد انيم ،به نوعي عقده گشايي از منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس است.بطوريکه در اين راه حتي از خون شهدا هم نمي گذرند.

    انچه که يکي از مطلعين امروز تعريف مي کرد،در يادرواره شهداي ترک اباد که 5شنبه گذسته برگزار شده بود عليرغم ارسال دعوت نامه براي مسئولان،هيچ دعوت نامه اي براي نماينده مردم اردکان ارسال نشده بود.اينکار در هنگام يادواره حاجي اباد نيز تکرار شده بود.جالب اينکه بعد از پايان اين مراسم دووبلاگ همسو(اردکان نيوز و گزارشگرغيرحرفه اي) نيز از نبود نماينده مردم مي پرسند !!!!!!!

    بايد پرسيد مسئولان و بخصوص برگزارکندگان اين مراسمات(که عمدتا سپاه،فرمانداري و غيره هستند) به چه دليل دست به اين حرکات سخيف مي زنند؟؟ هرچند شنيده شد جمعي از جوانان و خانواده هاي شهدا به محض اطلاع از چنين حرکتي ،در همان مراسم به برگزارکنندگان اعتراض کرده که صحنه هاي ناخوشايندي را پديد اورده.

    ايا مردم همين چند ماه پيش با راي خود جواب شما را ندادند؟؟ جمعي از جوانان و خانواده هاي شهداي اردکاني در اعتراض به چنين روندي ،درحال تهيه طوماري هستند تا خدمت مقام معظم رهبري(مدظلله العالي) ارسال نمايند.

    تا سيه روي شود هر که در آن غش باشد

    پاسخ

    سلام. اينکه مجريان يادواره از نماينده دعوت نکردند کار قشنگي نيست و رسم ادب اين بود که دعوت مي کردند. اما اينکه نماينده به خاطر عدم دعوت شرکت نکنه هم درست نيست. اين کارا رو بايد به خاطر خدا انجام داد. دعوت نميخواد. طومار نوشتن به رهبر انقلاب به خاطر اينطور مسائل بي ارزش ديگه از اون کاراست. حتي وقت ايشون رو هم گرفتن با اينجور طومارا درست نيست.