• وبلاگ : اردکان آزاد
  • يادداشت : سردار اين تذهبون؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    احسنت به تو سيد که با اين مطلب نشان دادي که رهروي ولايتي
    و صد احسنت به +فردا که واقعيت را نوشت ، واقعيتي که اغلب از آن بي توجه اند .
    ما فوتبال نمي خواهيم ، ما قهرمان نمي خواهيم ، ... به جاي وارد کردن بي ام و با ارز دولتي براي فوتباليستهايي که بهتر از اين ماشينا رو دارن اگه نون و پياز مي خريدن و به خورد مردم گشنه مي دادين تا 10 سال ديگه گشنه تو ايران نبود.
    تف بر تو رويانيان!
    پاسخ

    ممنون.
    + سيد امين 
    با سلام
    وبلاگ قشنگي داريد.
    به ما هم سري بزنيد:
    کمپين حاميان تعويق ليگ برتر به بعد از ماه رمضان
    https://www.facebook.com/pages/کمپين-حاميان-تعويق-ليگ-برتر-به-بعد-از-ماه-رمضان/394840937242578
    + فرهاد 

    پ ن 2: با فوتبال مخالف نيستم اما نه دولتي بلکه با نوع خصوصي اش. بريزند و بپاشند اما از جيب خودشان نه از بيت المال.

    فکر کنم جاي دولتي و خصوصي را اشتباه نوشتيد چون فوتبال تا دولتي هست همين وضع بريز و بپاش ادامه دارد.

    پاسخ

    نه درست است. مخالف نيستم يعني موافقم اما نه با دولتي بلکه موافقم با خصوصي اش.
    + ج 


    رحم الله من يقرا الفاتحه مع الصلوات

    برا شادي روح سردار دوميشو بلندتر بفرس

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 7 تير 91 نوشته (سردار اين تذهبون؟) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    + اردکان 

    يزدفردا :محمد رضا تابش نماينده مردم اردکان در پيامي درگذشت حاج علي واحديان،پدر شهيد حسين واحديان را تسليت گفت.

    به گزارش يزدفردا :متن کامل اين پيام که نسخه اي از آن در اختيار يزدفردا قرار گرفته است ، بدين شرح است:

    انا لله و انا اليه راجعون

    قلب مهربان مرد با اخلاص و تقوا ،مرحوم حاج علي واحديان،پدر شهيد معزز حسين واحديان، آرام گرفت و روحش به ملکوت اعلي پرکشيد.

    ادامه در يزد فردا

    + حسن ندايي اردکاني 
    به قول خودمان «دارندگي و برازندگي»! اگر منبعي جداي از بودجه عمومي کشور و بيت‌المال وجود دارد که شما از آنجا خرج مي‌کنيد،‌ علنا اعلام کنيد تا خيال همه راحت شود. اگر مي‌خواهيد در مدت مديريت خود در پرسپوليس محبوب شويد، راهش اين نيست. قهرماني براي پرسپوليس از اين راه‌ها به دست نمي‌آيد که اگر به دست مي‌آمد قبل از اين خيلي‌ها کسب کرده بودند. فوتبال حرفه‌اي فقط خرج کردن پول‌هاي هنگفت نيست.
    من يک پرسپوليسي‌ام. من يک روزنامه‌نگار پرسپوليسي‌ام. حوزه کاري من ورزشي نيست، اما اخبار اين روزهاي پرسپوليس بيشتر از هميشه گوش مرا تيز کرده است. نيازي نيست شما هم مثل من روزنامه‌نگار باشيد؛ عدد و رقم‌هايي که مي‌شنوم و حتما شما هم مي‌شنويد گوش همه را تيز مي‌کند. يک ميليارد، 2 ميليارد، يک دستگاه BMW X6 ، بودجه 15 ميلياردي خريد بازيکن و ناز و عشوه‌هاي اين و آن براي آمدن يا نيامدن به پرسپوليس، اين روزها خيلي‌ از پرسپوليسي‌ها را خوشحال کرده، اما آقاي رويانيان اجازه بدهيد بنده اعلام کنم اين روزها از پرسپوليسي بودن خجالت مي‌کشم. به خصوص وقتي اظهارات شما را شنيدم که گفتيد: اگر داشته باشم خانه و هواپيما هم مي‌دهم، به کسي هم ارتباط ندارد!
    مدير عامل محترم باشگاه محبوب من! بدهيد، خيلي بيشتر از اين بدهيد، ويلاي شمال و جزيره کيش و سفر دور اروپا و خيلي چيزهاي ديگر هم بدهيد، اما حواستان هست از کجا خرج مي‌کنيد؟ مي‌دانيد داريد از جيب ملتي خرج مي‌کنيد که دارد با تورم 40-50 درصدي دست و پنجه نرم مي‌کند؟ مي‌دانيد کف حقوق کارگري امسال با 18 درصد افزايش تازه رسيد است به 390 هزارتومان، مصوب شوراي عالي کار به عنوان پايه حقوق که با ساير مزايا 450 هزارتومان در ماه مي‌شود؟ مي‌دانيد هزينه ماهانه خوراک يک خانوار 4 نفره در صورتي که فقط نان و تخم مرغ مصرف کند مي‌شود 224 هزارتومان ؟ مي‌دانيد همان کارگر، چند ماه چشم انتظار بود تا آن 28 هزار تومان ته حسابش قابل برداشت بشود، بردارد بزند به زخمي؟ اخبار اختلاس‌هاي رنگ‌و وارنگ و وضعيت اقتصادي مردم را که مي‌گذارم کنار خريدهاي ميلياردي شما از جيب دولت، ياد فيلم «ميليونر زاغه‌نشين» مي‌افتم و آن سکانسي که کودک نقش اول فيلم با هيکلي سراسر تعفن، آمد تا از «آميتا پاچان» امضا بگيرد و وقتي موفق شد، از فرط خوشحالي، ,وضعيت خود را فراموش کرد، چون قهرمان محله خود شده بود.
    رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور! من مخالف خريدهاي نجومي شما نيستم. بد نمي‌آيد آقاي گل ليگ براي تيم محبوب من گل بزند. مي‌دانم در فوتبال اروپا گردش مالي باشگاه‌ها چندين برابر اين اعداد و ارقام است، اما حتما شما هم بايد بدانيد که دست آنها در جيب کسي نيست. به قول خودمان «دارندگي و برازندگي»! اگر منبعي جداي از بودجه عمومي کشور و بيت‌المال وجود دارد که شما از آنجا خرج مي‌کنيد،‌ علنا اعلام کنيد تا خيال همه راحت شود. اگر مي‌خواهيد در مدت مديريت خود در پرسپوليس محبوب شويد، راهش اين نيست. قهرماني براي پرسپوليس از اين راه‌ها به دست نمي‌آيد که اگر به دست مي‌آمد قبل از اين خيلي‌ها کسب کرده بودند. فوتبال حرفه‌اي فقط خرج کردن پول‌هاي هنگفت نيست. اگر مي‌توانيد پرسپوليس را به حقش برسانيد؛ باشگاه را با اين همه طرفدار، خصوصي کنيد.
    آقاي فرمانده سابق پليس راهور کشور! ناله نمي‌کنم، غر هم نمي‌زنم، مي‌دانم شما مهمان امروز و فرداي پرسپوليسي و اين حکمي است که دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد، اما من هميشه پرسپوليسي بوده‌ام و پرسپوليسي خواهم ماند. ترجيح مي‌دهم مثل همه سال‌هايي که پرسپوليس شکست خورد و ما غم و غصه‌مان را در دلمان ريختيم و با سيلي صورتمان را سرخ نگه داشتيم، امسال هم شکست بخورد تا اينکه ببينم پولي که معلوم نيست از کجا آمده و حق چه کسي است بيايد و اسباب قهرماني‌مان شود. فوتبال فقط پول نيست. پرسپوليسي که از مردم بود و مقابل تاج سابق بازي مي‌کرد، محبوب بود. با اين کارها تاريخ پرسپوليس را مي‌فروشيد به چند عنوان که آيا کسب بشود، آيا نشود.
    سرويس اجتماعي «فردا»:ايمان مشعلچيان
    + مرتضي عابدي اردكاني 


    سيد عزيز:

    جانا سخن از زبان ما مي گويي

    اما ...................

    + فردا 
    سلام
    متن جالب و به نظر من درستي بود،الان (اگه نگيم از اولش با اين تفکر پديد اومده)فوتبال يک جنگ افزار براي خواب کردن مردمه فرزندي ديگر از فرزندهاي نامشروع تفکر صهيونيستي است و در حال حاضر کارکرد فرهنگي ورزشي اون در سطح جهان نسبت به کارکرد سياسي اون اصلا به حساب نمياد هربار که هرکدوم از جان خواران ميخوان يه گندي بزنن افکار رو با جام جهاني ،ليگ يا ازاين قبيل مسابقات مشغول ميکنن تااونجايي که من ميدونم هم در زمان جنگ33روزه وهم22روزه مسابقات فوتبال برگزارميشده البته دقيق يادم نيست.