• وبلاگ : اردکان آزاد
  • يادداشت : فاتحه مجلس نهم را از همين حالا بايد خواند
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + همشهري 

    آقاي حسيني پور مثل اينکه تو نمره دادن خيلي دست ودلبازي

    آخه مجلسي که نتوانست حداقل يکباردر دوره 4 ساله مسئوليتش ازدولت بخواهد لايحه بودجه اش رودرموعد مقرر قانوني تحويل بده

    مجلسي که حتي يکبار نتوانست گزارش تفريق بودجه ارائه بده تا ببينيم دولت چقدر ازبودجه مصوبش تخلف کرده

    مجلسي که نمايندگانش تو مجلس باگرفتن 5 ميليون تومان امضاءاستيضاح پس گرفتند(استيضاح مرحوم کردان به بيان صريح رئيس مجلس )

    مجلسي که باسکوت درمقابل مصوبات سفرهاي استاني عملاٍ فاتحه بودجه مصوب راخواند(اگربودجه دولت درمجلس تصويب شده .مصوبات هبات دولت درسفرهاي استاني يادروغ به مردمه يادهن کجي به مصوبات مجلس )

    آيا انصافاٌ نمره اين مجلس چنده؟

    درخصوص ايرادازکجاست بايد بگويم ايراد ازشوراي نگهبان است که فيلترش فقط سياسي است فقط فقط جلوي ورود اصلاح طلبان راميگيرد(البته تعداد کمي راتاييدميکند که هميشه يک فراکسيون اقليت براي پز بي طرفي داشته باشد)

    + امين شاکري 
    اين رضا فرهنگشو با فحاشيش نشون داده. واقعا خجالت آوره
    چه بسا با اين فحشش حد قذف برش جاري بشه! البته اگه مثل بز دلا خودشو مخفي نکنه
    انتقاد داري انتقاد کن.درست باشه قبوله. ديگه فحش و ناسزا چه معني داره؟! البته اين اقدامات براي ما آشناست!!
    + رضا 
    نظر 2 :
    سيد جان باز هم تند رفتي ( در قسمت نظرات )
    1 ـ اون منبعي که سرقت اون نماينده رو بهت گفت معرفي کن کارش دارم
    2 ـ اگر کسي به مخالف شما راي داد عوام نيست که شما خواص باشي نه ، نظرش بوده و حتماً دليل و منطق داشته
    3 ـ چند نخبه معرفي کن که مي خواستن نماينده بشن نشد ؟ ( در اردکان )
    4 ـ اينکه حرف آقاي مرتضي عابدي رو با عبارت « واقعا ... » تأييد کردي به نظرت سياه نمايي نکردي ؟ رهروي ولايتي ؟ نظر ولايت هم همينه ؟ به قوا انتقاد وارده خيلي هم زياد با آرمان هم فاصله دارن اما سياه نمايي از رهروي ولايت بعيده
    5 ـ ... فعلاً
    پاسخ

    1- حضوري بيايد بهتون ميگم 2-عوام گرايي ک فرهنگه. چه بسيار عواماني که خواص بودند و بالعکس 3-با اين سلطه تابش فکر ميکنيد کسي فکرش رو هم بکنه. خود شم که بيشتر نماينده ميخاي براي عمران شهرت 4-در اين مورد تو پاسخ کامنت فردا نوشتم.
    + رضا 
    خيلي تند رفتي سيد !
    شما از خيلي چيزا خبر نداري و سادگي در قلم و تحليلت موج مي زنه
    درسته انتقادات زيادي خيلي زيادتر از اون چيزي که نوشتي به مجلس ريال تمام مجاس وارده
    اما در مورد شهر ما اتفاقا به خاطر دشمني ديرينه يزديها با ما خصوصا استاندار بعلي که واقعا حرامزاده است و بين اردکان و ميبد تفرقه انداخت تاا هر چه بودجه است به ابرکوه ( زادگاهش ) منتقل کند و محدوديتهاي مسئولاني چون فرماندار و روساي ادارات و امام جمعه ، ما ناچاريم به نماينده اي راي بدهيم که اتفاقا به فکر توسعه و عمران شهر است و صد البته همين نماينده در مجلس و در کميسيونها بسيار پرکار است ولي حاشيه نمي سازد و اهل حاشيه نيست.
    ضمنا زيا حرص نخور بر خلاف ادعاي آقايان ، خيلي فاصله هست بين حکومت ايران و حکومت مقدمه ظهر حضرت مهدي (عج) .
    از ساختمان هرمي نشان فراماسوني و بودجه هاي کلان نمايندگان گرفته تا دزديهاي يا غار آقاي رئيس چمهور و محاکمه صوري متهمان اختلاس و فتنه 88 و راست راست راه رفتن مجرمان اصلي در سواحل اقيانوس آرام ...
    يا حق
    پاسخ

    شما که خبرداري بگو تا ماهم بدونيم. کجاش از روي بي خبريه؟ استاندار هرچي باشه اين نسبت زشتو دادن چيه ديگه؟ فکر ميکنيد چي داريد ميگيد؟ خودم قبلا گفتم فقط نماينده مقصر نيست. مراجعه کنيد به مطالب قلبي در زمان انتخابات. اميدوارم پرکار باشند. مشکل اينه که فکر ميکنيد عمران شهر به ايشون وابسته است. در حالي که اينگونه نيست. من ترجيح ميدم نماينده ام بيشتر به حال کشورش مفيد باشه تا شهرش.
    مجلسي که 100 ميليون براي رهن خونه هم کمش باشد بايد فاتحه اش را خواند.مجلس تنها ارگان رسمي کشور که دو ماه و نيم تعطيلي دارد را بايد فاتحه اش را خواند.
    الحق که خوب اومدي...
    + يک هفت حوضي 
    در رابطه با اولا" من اشتباه کردم
    + محسن ابراهيميان 
    سلام فاتحه مجلس از وقتي که هيئت رئيسه انتخاب شدن
    خوانده شد
    پاسخ

    سلام. واقعا درسته
    + يک هفت حوضي 
    اولا" نماينده مردم فهيم اردکان نه نماينده من تنهادوما" همين که بجاي شما از کلمه تو استفاده کرديد نشان دهنده ناراحتي شما از من و نماينده است
    سوما"منظور شما از اينکه بعضي از عيبها افتضاحه راکاش توضيح مي دادي
    چون نوشتي حالم از ......به هم ميخوره بگذار بگم من هم حالم به هم ميخوره از کسانيکه خود را عقل کل مي خوانند
    پاسخ

    بله. نماينده مردم اردکان هستند و گفتم احترامشون لازم. من نفهميدم کجا از تو به جاي شما استفاده کردم. اگه منظورتون پاسخ پايينيه، دوباره بخونيد مرجع تو، نماينده نبود بلکه خود مطلب بود.تو اين مطلب يعني داخل اين مطلب. من هيچگونه ناراحتي از نماينده ندارم فقط ايشون رو غيرقابل نقد نميدونم. عيب مفتضح مثل اينکه براي کار راه افتادن معاون اولو که همه عالمو آدم ميدونند دکتر نيست،در نامه دکتر خطاب کنيد(يعني دروغي که به هيچ وجه مصلحتي نيست). اينکه همه کارها رو به نام خودتون بزنيد. اينها افتضاحه. خودم هم گفتم ايراد از ما نيز هست که هر کدام خودمان را عقل کل مي دانيم. ولي بنده خودم رو عقل کل نميدونم. اشتباهي ميکنم لطفا دقيقا ذکر کنيد کجا و چرا؟ و قطعا مي پذيرم. ممنونم
    + ننه جون 
    من ايرانپور رو ميشناسم چون مخالف نماينده سابق وامام جمعه بود راي اورد ومردم هم ميخوانش از جنبش سبزه وبراش حرف در اوردن چون تو تاييد صلاحيت دستشون در رفت البته قبول دارم مملکت دست خلافکاراست
    پاسخ

    من نميدونم از کجا ايشون رو ميشناسيد. بفرماييد از کجا؟ در ضمن از کجا ميگيد از جنبش سبزه؟ کاش از جنبش سبز بود و ايراد هم به خاطر همين بود. اينکه گفتند دکتراي پيراپزشکي دارند حرف در آوردنه؟ کسان ديگري ايشون رو دکتر معرفي کردند؟ سرقت چک قبل از انتخابات حرف در آوردنه؟ مملکت دست خلافکاران نيست بلکه دست ماست. ماييم که بايد خودومون و جامعه رو درست کنيم.
    + يک هفت حوضي 
    سيد سلام
    در اين که اعتبار نامه اين آقا بايست تائيد مي شد با نه بايد اطلاعات بهتري داشته باشيم شايد اتهاماتش تائيد نشده باشد اما گير دادن به تابش که معلوم نيست چه راي داده است جفاي بزرگي است که فقط به دليل اينکه خط فکريش با شما تفاوت دارد به اين بنده خداست در ضمن بعيد است که بقول شما اين همه فيلتر شوراي نگهبان ضعيف باشد هرچند که غير ممکن نيست در هر صورت شجاعت تو قابل تحسين است ولي بد نيست کمي کينه خود را نسبت به نماينده مردم شهرمان کم کنيد به پير به پيامبر حسن تابش به مراتب بيشتر از معايبش است هرچند که بي عيب فقط معصومين بودنند ولاغير
    پاسخ

    سلام. من کينه اي از نماينده ندارم. ايشون نماينده هستند و احترامشون لازم. در مورد اون نماينده ها هم فقط از رسانه ها اطلاعات نگرفتم از يک منبع ديگه هم بود. خودم هم گفتم اصلا نميدونم آقاي تابش چه رايي داده. و قضاوت هم نميکنم. درباه خط فکري هم اصلا برام مهم نيست که نماينده يا حتي رييس جمهور خط فکريش با من فرق داشته باشه. اصلاح طلب باشه اما درست باشه. مثل پزشکيان. در مورد فيلتر شوراي نگهبان هم حکم ها بعد از تاييد صلاحيت بوده. در ضمن خود دبير شوراي نگهبان هم از رييس مجلس خواسته رد کنند اعتبارنامه ها رو و گفته از زيردست ما در رفتن.اما بايد بهتر عمل مي کردند. بنده به نماينده تو اين مطلب انتقادي نکردم. بلکه به راي دهندگان بود که از يک طرف به خاطر ديد عوام گرايانه باعث مي شوند نخبگان جرات حضور در انتخابات را نداشته باشند و از طرفي هم بدون توجه به وظايف اصلي نمايندگي فقط توسعه شهرشان برايشان اهميت دارد. در حالي که با انتخاب نماينده هاي درست نه تنها يک شهر بلکه يک کشور توسعه پيدا ميکنه. نقد من به انتخاب کنندگان بود. در مورد محاسن و معايب تابش و غلبه هر کدوم بر ديگري هم بحث بسياره. من بي عيب نميخوام اما بعضي عيبها افتضاحه.
    + سبز لجني 
    برو ببينم بابا ؟ تو را چه به اين حرفا؟ گيرم پدر تو بود فاضل .........؟
    پاسخ

    که چه؟
    + مهدي-م 


    برايتان متاسفم با اين طرز تفکر

    خيلي راحت مي نشينيد و بدون اطلاع مي نويسيد

    برخي مشکلات نمايندگان را مي خواهيد به همه نمايتدگان تسري دهيد و در نهايت ،حرف دلتان را مي زنيد و دوباره به نماينده 4 دوره مردم اردکان تهمت و افترا.

    شما مي گوييد نمايندگان به ظايف نمايندگيشان که قانونگذاري و نظارت برآن است عمل نمي کنند و ايضا نماينده اردکان و راي ايشان را بخاطر توسعه اردکان مي دانيد؟؟

    ايا تذکرات متعدد به مسئولان،برگزار ي جلسات روزانه و مستمر در کميسيونهاي بودجه و تلفيق ،پيگيري مسائل از طريق فراکسيونهاي تخصصي مجلس و صد البته در کنار اينها پيگيري مسائل حوزه انتخابيه را نمي بينيد؟؟

    همينجور انگ مي زنيد ؟

    مشکل شما و امثال شما اين است که وقتب مي خواهيد حرفي بزنيد دنبال اطلاعات و منبع نمي گرديد .

    راستي بازم گلي به جمال آقاي تابش که در همه مسائل يک تنه جلوي مشکلات ايستاده و مثل بعضي ها نيز که مثلا براي حق جلسه محدوده 5 ميليون بگيرن !!!!!

    الحق که خلف شيخ قناد هستي!!

    پاسخ

    بنده دورنماي کلي از مجلس را بيان کردم. مشکل را هم مشکل اکثريت نمايندگان دانستم که اين بد است و گفتم که نميدانم آقاي تابش جز کدام دسته است. بعد هم ريشه يابي کردم و چون نمود عيني آن براي من ايشان بودند کنايه ها بيشتر به ايشان مي خورد. نميدانم چرا کل مطلب را رها کرده و فقط به مطالب مرتبط با تابش گير داده ايد. کجا بنده تهمت و افترا زده ام . ايشان شعارش تجربه تابش اعتماد مردم توسعه اردکان نبود و اين با کجاي وظايف نماينده مي خواند؟ موردي بفرماييد کجايش تهمت بوده؟ در بيان يکي از همين باج خواهي هاي سياسي همين بس که ايشان در نامه اي براي حل مشکلات حوزه انتخابيه به معاون اول که همه عالم و آدم مي دانند دکتر نبوده، ايشان را دکتر خطاب مي نمايندو تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل. بله يک تنه ايستاده اما در رسانه ها نه در واقعيت. اگر حلال بود که تابحال مشکل محدوده حل شده بود. در مورد 5 ميليون هم که مي دانيم و مي دانيد براي يک نفر نبوده و براي کارگروه بوده براي ساعت ها کار. باز کنيد آن چشمان بسته اتان را.


    درود سيد:

    متاسفانه اين وضعيت اسفبار قوه مققنه ماست ، چه انتظاري از مجريه و قضاييه هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ

    درود بر شما. واقعا
    + mitra 
    farsi namenevise
    khoob boodi
    + فردا 
    سلام
    فکرکنم هنگام نوشتن اين سطور خيلي ناراحت بوديد
    يک سوال هميشه در ذهن من بوده است که با وجود اين همه مشکلات چراهميشه حضرت آقا بسيار با اميد حرف ميزنند با اينکه خيلي بيشتراز ما در جريان مشکلات کشور هستند؟( دوستي ميگفت شايد مجبورند ولي من اعتقاد راسخ دارم که عقيده شان اين است)
    اگر ميدانيد ممنون ميشوم که راهنماييم کنيد.
    پاسخ

    سلام. بله خيلي ناراحت بودم. حضرت آقا درست ميگن. حرکت کلي کشور رو به پيشرفته. من هم قبول دارم.نمره مجلس هشتمم 60 دادم يعني از متوسط بهتر بودند و در حال پيشرفت. اما اگه کشورو يک خودرو در نظر بگيريم اين سرعت پيشرفت الان هشتاده ولي ما دوست داريم و بايد که با سرعت 200 حرکت کنيم. دليلي هم نداره چشممونو رو اشتباهات ببنديم. ما نمره 100 رو مدنظر ميگيريم و نقد ميکنيم تا به اونجا برسيم. شايد يک مقدار زياد آرمانگرا هستم. ولي سالي که نکوست از بهارش پيداست. جدا به اين مجلس اميدي نيست. فکر نکنم 30 رو هم از 100 بگيره.
       1   2      >