• وبلاگ : اردکان آزاد
  • يادداشت : فاتحه مجلس نهم را از همين حالا بايد خواند
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهدي-م 


    برايتان متاسفم با اين طرز تفکر

    خيلي راحت مي نشينيد و بدون اطلاع مي نويسيد

    برخي مشکلات نمايندگان را مي خواهيد به همه نمايتدگان تسري دهيد و در نهايت ،حرف دلتان را مي زنيد و دوباره به نماينده 4 دوره مردم اردکان تهمت و افترا.

    شما مي گوييد نمايندگان به ظايف نمايندگيشان که قانونگذاري و نظارت برآن است عمل نمي کنند و ايضا نماينده اردکان و راي ايشان را بخاطر توسعه اردکان مي دانيد؟؟

    ايا تذکرات متعدد به مسئولان،برگزار ي جلسات روزانه و مستمر در کميسيونهاي بودجه و تلفيق ،پيگيري مسائل از طريق فراکسيونهاي تخصصي مجلس و صد البته در کنار اينها پيگيري مسائل حوزه انتخابيه را نمي بينيد؟؟

    همينجور انگ مي زنيد ؟

    مشکل شما و امثال شما اين است که وقتب مي خواهيد حرفي بزنيد دنبال اطلاعات و منبع نمي گرديد .

    راستي بازم گلي به جمال آقاي تابش که در همه مسائل يک تنه جلوي مشکلات ايستاده و مثل بعضي ها نيز که مثلا براي حق جلسه محدوده 5 ميليون بگيرن !!!!!

    الحق که خلف شيخ قناد هستي!!

    پاسخ

    بنده دورنماي کلي از مجلس را بيان کردم. مشکل را هم مشکل اکثريت نمايندگان دانستم که اين بد است و گفتم که نميدانم آقاي تابش جز کدام دسته است. بعد هم ريشه يابي کردم و چون نمود عيني آن براي من ايشان بودند کنايه ها بيشتر به ايشان مي خورد. نميدانم چرا کل مطلب را رها کرده و فقط به مطالب مرتبط با تابش گير داده ايد. کجا بنده تهمت و افترا زده ام . ايشان شعارش تجربه تابش اعتماد مردم توسعه اردکان نبود و اين با کجاي وظايف نماينده مي خواند؟ موردي بفرماييد کجايش تهمت بوده؟ در بيان يکي از همين باج خواهي هاي سياسي همين بس که ايشان در نامه اي براي حل مشکلات حوزه انتخابيه به معاون اول که همه عالم و آدم مي دانند دکتر نبوده، ايشان را دکتر خطاب مي نمايندو تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل. بله يک تنه ايستاده اما در رسانه ها نه در واقعيت. اگر حلال بود که تابحال مشکل محدوده حل شده بود. در مورد 5 ميليون هم که مي دانيم و مي دانيد براي يک نفر نبوده و براي کارگروه بوده براي ساعت ها کار. باز کنيد آن چشمان بسته اتان را.